Nie tak dawno opisywałem metodę Future.wait() języka Dart (wpis znajduje się tutaj), dzięki której możemy zoptymalizować działania asynchroniczne. Oczywiście JavaScript niczym nie ustępuje Dartowi i aplikacje pisane w React Native również mogą wykorzystywać tego rodzaju funkcję, która zw...

Bardzo często podczas pisania wszelkiego rodzaju aplikacji, nie tylko tych mobilnych, spotkamy się z sytuacją, gdy w jednym momencie musimy wykonać kilka zadań, które zajmują dłuższy czas. Najczęściej dochodzi do takiej sytuacji, w przypadku pobierania danych z kilku endpointów API w jednej chwili,...

Instalacja SDK Flutter na systemie operacyjnym Windows wiąże się z wykonaniem kilku bardzo istotnych kroków, które postaram się opisać po kolei z moim komentarzem. Należy jednak pamiętać, że nowsze wersje narzędzi mogą wymagać trochę innych kroków instalacji, dlatego też odsyłam do zawsze aktual...

Może się wydawać, że numeracja wersji aplikacji jest bardzo prosta. Na początku możemy wydać wersję rozpoczynającą się od numerka 1.0, a potem kiedy wprowadzimy do kodu jakieś zmiany, wydajemy wersję aplikacji oznaczoną jako 1.1. Jest to oczywiście prawda, jednak postaram się na przykładzie aplikacj...

Język JavaScript, tak jak język PHP, jest językiem słabo typowanym. Pomimo tego, że słabe typowanie ma swoje plusy jak przykładowo mniejsze nakłady pracy programisty, ponieważ nie musi on za każdym razem podczas deklaracji zmiennej, deklarować jej typu, gdyż tym wszystkim zajmuje się za niego in...